Khamis, 15 Oktober 2009

Hari ini dan akan datang...

Hari ini aku bangun untuk meneruskan kehidupan seperti biasa, setelah selesai apa yang wajib, aku akan menekan butang di badan yang ada pada alat ciptaan yang paling aku rasa canggih, selepas itu aku meneroka minda ku ke seluruh alam maya melaluinya. Dalam pukul 12 lebih aku akan mengisi kekosongan perut ku untuk kembali beraksi dengan megah.

Kemudian aku terus dengan kerja ku meneroka laman jaringan. Dari petang bertemu malam...
pada tengah malam aku melepakkan diri dengan kawan-kawan dengan apa tujuan pun akau ragu-ragu...............................................................................
...........................................Adakah hari ini dan seterusnya grafnya sekata??????aku keliru...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan